hannaw

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Wigh - 2 februari 2013 19:10

Hejsan hejsan! Nu sitter jag hemmma hos isa och har hjälpt henne lite med att bygga ihop en hylla som hon har köpt på jysk :) det blev ju bra :) hihi men nu kan jag inte blogg nå mer men  hööörs pözz! ;*

Av Hanna Wigh - 1 februari 2013 14:04

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har nästan inte haft tillgång till någon dator och när jag har haft det har jag inte hunnit eller velat..men nu så får ni ett litet inlägg..
Men sen sist jag blogga har jag inte gjort så mycket förutom när jag förra torsdagen åkte skidor och gjorde en jäääätte fin fail.. jag typ hoppade och enligt Vix så tappade jag ena skidan i luften och när jag landade så tappade jag andra..stavarna slängde jag typ bakåt och jag gled fram någon meter och i slutet satt jag på rumpan med armarna i kors..hehe men kul vare faktisk..
Blev nyss irriterad på mamma som är trögfattad SATAN och jag är verkligen inte på humör för de..
Idag ska jag inte göra så mycket bara sitta hemma och ha tråkigt typ..Å plugga lite på prov i fysik som vi har på måndag...
Har blivit erbjuden att vara kattvakt i 2-3 dagar/nätter av Isa och så ska jag vara i deras lägenhet men förhoppningsvis får jag med någon kompis på det:) De är ju inte försen på sportlovet så än så länge är de lugnt :D
Imorgon ska jag nog till stan och på Söndag ska jag kanske åka skidor och plugga...
Nu så ska jag fortsätta med mitt underbara liv så ni får ha det så bra puuusss!!<3

Presentation


Hej,trevligt att du valde att kika in på min blogg och det skulle vara kul om du valde att stanna kvar. Jag är en helt vanlig tonåring som tar en dag i taget och hoppas på det bästa. Jag älskar att ha kul..även småsaker kan gö min dag! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards